Olen itsekkin asiakaspalveluammatissa ja olen itsekkin nähnyt ns. erittäin vaikeita asiakkaita joiden takia olen saanut mennä nurkan taa itkemään, ja pyrin aina viimeiseen asti välttämään negatiivisen palautteen antamista- en halua pahoittaa kenenkään mieltä ja syyn täytyy olla erittäin painava silloinkin. Mutta nyt tekisi mieli soittaa kyseiseen paikkaa ja antaa palautetta. Sekä vaatia hinnan alennusta.Voin kertoa heti suoraan, että en olisi hermoromahduksen partalla mikäli kyseessä olisi ihan mikä muu huone tahansa. Mutta olkkari, kodin keskipiste *huoh* . Mitä tästä siis opimme- ÄLKÄÄ ikinä alkako remontoimaan (ainakaan olkkaria) ennen kuin tarvittavat materiaalit ovat käsissänne :/ Eileen sanoin isännälle että laitetaan edes verhotangot kiinni, jotta saadaan vähän kodin tuntua näihin viimeiseen kolmeen viikkoon. Tänään kotiin tullessani hihkaisin ovella "hitsi, kylläpäs täällä näyttää ihanalle kun verhot ja "
Anteeksi vuodatukseni :)
Terkuin Marjo <3
Myös meidän remontti opetti sen, ettei kannata repiä vanhoja tapetteja alas ennen kuin uudet on näpeissä! On nimittäin inhottavaa katella niitä tyhjiä karuja seiniä.. :/ Ja sit se ajatuskin voi muuttua kesken kaiken! ;D
VastaaPoistaKuulostaa niiin tutulta!Mikään ei ole niiin raivostuttavaa kun se jos asiat venyy jonkin ns.ulkoisen tekijän vuoksi. Meidänkin rakennusprojekstin aikana samoja hampaiden kiristelyjä jouduin usein harrastamaan..Onneksi mieheni pinna on ehkä 100 kertaa pidempi kuin omani, joten ihan joka kerta ei tullut annettua suoraa palautetta..tsemppiä sinne:) En tiedä mistä tänne eksyin,kivalta näyttää teillä.
VastaaPoistaNo voi pyllysuti sentään=(
VastaaPoistaKiitos kuitenki vinkistä.
Meillä jossain vaiheessa olohuoneen ja vierashuoneen tapetointi myös.
Toivottavasti saatte tapetin pian ja hyvitystä pahaan mieleen.
Uskon tuskasi. Minä en kestä mitään keskeneräistä. Me muutettiin kotiimme juniorin ollessa viikon ikäinen. Ajatuksena oli, että koti laitetaan kuntoon ihan rauhassa. Vitsit siinä mitään rauhaa jaksanut odotella. Päivässä oli pakko saada tavarat paikoilleen ja remontit tehtyä. Kiirettä piti ja itkuraivareilta ei todellakaan vältytty. Hih, kyllä mies muutaman kerran kirosi emäntäänsä ;)
VastaaPoistaSoita ihmeessä ja anna palautetta. Asiakashan on aina oikeassa ; ) ja kyllähän sovituista ajoista kuuluu pitää kiinni. Toivottavasti tapetti saapuisi pian niin että saatte jouluksi sen seinälle. Tsemppiä sinne
VastaaPoistaVoi ei :/ Mie kans sanosin, että soittele sinne vaikka joka päivä siihen saakka kunnes se tapetti on teillä. Jos kerta on luvattu toimitus tietylle päivälle, pitäs se pystyä joko pitämään tai ainaki ilmottaan asiakkaalle myöhästymisestä pahottelujen kera. Toivottavasti saatta sen tapetin pian :)
VastaaPoista