sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

S

Heippa!

Täällä saatu viimein keittiön katto ja seinät maalattua. Listat tarvii vielä laittaa, jee! :) Oon yrittäny katella mustia bukleemattoja keittiöön, mutta soppelin mittasia ei tahdo löytyä mistään :/ Joo, olen nimittäin huomannut että ovat kaikista parhaita ns.käytävä tilojen mattoja; ei luista, koirien karvat ei jää hevillä kiinni ja musta pysyis puhtaanakin ehkä hetken :D

Mulla on kauhia hinku laittaa kevääksi ripset, onko teillä kokemuksia? :)


Terveisin Marjo :)

15 kommenttia:

  1. Hei!

    Ripsistä sen verran, että minulla oli vuosi sitten ja tykkäsin kovasti. Kesällä tosin tuntui, että allergiselle tuli turhan paljon siitepölylle laskeutumispintaa silmien lähelle =)

    Suosittelen kokeilemaan, jos kiinnostaa. Katso kuitenkin, että on kunnon tekijä - tulee sitten siistit ripset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, onneksi olen onnekas ja mulla ei ole minkäänmoisia allergioita :) Ystäväni on juuri hiljattain ottanut ja oli aivan ylihienot- kyllä kai minunkin pitää kokeilla :) Malttaakohan nuosta luopua jos ihastuu ikihyviksi? :D

      Poista
  2. Mä suosin kanssa ko. mattoja niiden helppohitoisuuden takia, mutta täytyy nyt kommentoida kyllä tuota mustan puhtaanapitämista...siinä näkyy ihan todella hyvin kaikenlaiset pikkuroskat ja pölyhippuset, vaikkakin likatahrat ehkei niin hyvin...=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olkkarin mustassa ryijymatossa kans huomaa kaikki pikkuroskat ym. mutta nuo likatahrat ei näy :D Meilläkin koirulit tulla tassuttelee pihalta sisälle, ja tietäähän sen ettei siinä vaaliat matot kauaa pysy puhtahina :D

      Poista
  3. http://hyvaajakaunista.blogspot.com/2011/04/uudet-silmat.html
    :)
    Mutta se juttu vaan, että kun ne sitten ottaa joskus lopullisesti pois, kestää noin 3 kk ku näyttää possulta koska puolet karvoista puuttuu :D
    Tai siis ainakin mulla on joka helkkarin kerta näin.
    Mutta silti tekee niin mieli laitattaa ne ..taas..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää kävin kattomassa tuon sun bloggauksen, ihanasti kirjoitettu :D Ja upeat ripset, määkin tahdon! :)

      Poista
  4. Se, kauanko kestää, riippuu vissi siitä kuinka huolellisesti ne on laitettu.. tai liimasta.. en tiedä.. mulle on laittanut 2 eri ihmistä.. yhen ripset eivät pysyneet kauan ja toisen laittamat yli kuukauden! Niitä pitää siis varoa suihkussa ja varoa meikkejä putsatessa ja varoa nukkuessa.. ja vaikka missä.. se on yhtä varoamista kokoajan :D
    Mutta kyl ne vaan sen arvoiset ovat.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mää en varmaan sais nukuttua kun pelkään että ripset tippuu :D Mutta ei kukaan huomaan mun valtavia silmäpusseja kun komiat ripset vie kaiken huomion :DDDDD

      Poista
  5. Ripsien lisäyksistä ei ole, mutta ripsipermiksen + värjäyksen otin viime kesänä. Tykkäsin hirveesti, oli huoleton kesä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että tuo ripsien värjääminen tekee jo suuren muutoksen. Mietin itseasiassa viimekesänä tuota värjäämistä, mutta jostain kumman syystä se sitten jäi :) Nuotten ripsipidennysten kanssa ei varmasti voi olla yhtä huolettomasti kuin värjäyksen/kiharruksen kanssa :D Saa olla kokoajan varomassa :D

      Poista
  6. Mä oon kanssa himoinnut ripsiä, niihin jää kyllä taatusti koukkuun, on ne niin ihanat ♥

    VastaaPoista
  7. Suosittelen ripsiä, mutta tarkka pitää olla missä laittaa! Itsellä oli ja kohta on taas, ihan on "alaston" olo ilman niitä ;) Ihana aamuisin vaan puhdistaa ja rasvata ja kevyt ihomeikki ja menoksi.
    Ja juu.... Varoa saa jokapaikassa, mutta on sen arvoista!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kuulostaa huolettomalta ja silti vähällä vaivalla näyttää kokoajan hyvältä :D

      Poista
  8. Itse eilen just huolsin ripset jotka otin häihimme <3 On ihanat ja kivat! ai että! Suosittelen. Ps. saako sulle laittaa sähköpostia? Voit vaikka kirjoittaa mulle päin: blackblingwhite@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Tanja! Oi että, olisinpa itsekkin tajunnut viimekesänä laitattaa meidän häihimme :/ Laitas mulle s-postia osoitteeseen marjo.kainulainen@hotmail.com :)

      Poista

Olisi mukavaa jos jättäisit pienen kommentin vierailustasi :)