perjantai 30. maaliskuuta 2012

Kuvausta

Heippa!

Minua pyydettiin kuvaamaan hautajaisiin, aluksi aioinkin kieltäytyä.. enhän ole mikään mestarikuvaaja, kameraakaan en täysin hallitse... mutta kyllähän nämä hyvältä näyttävät kun vertauskohtana meiltä löytyvät hautaiskuvat.

Yllätyin kuinka kiva oli kokeilla jotakin uutta ja ennenkokematonta :)





Tänään vietän viikon ainoata vapaapäivää ja aion ottaa lunkisti illan. Laitetaan takkaan tulet ja grillataan vähän makkaraa, sohvalle on pakko hautautua ainakin voice of finlandin ajaksi! :) Rentouttavaa perjantaita :)

Terkuin Marjo

14 kommenttia:

  1. Kauniit harmonisii kuvia ja ihana toi hiekast tehty risti arkun pääl ♥ Kivat suunnitelmat on illaks ja aijon ittekki kattoo miehen kans sama ohjelma se onkki kuvattu tääl meil päi ♥ Melkke joka päivä, ajetaa siit ohi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna, täytyy kyllä sanoa että tykkään itekkin näistä kuvista todella paljon :) Eiks silloon saa vähän kehua itteänsä? :D ;D Hei, teidänhän pitää mennä kattoon livenä kun kerta lähistöillä asutte :D

      Poista
  2. Minäkin olen kerran ollut hautajaisissa kuvaajana. Tilanne tuli hyvin yllättäen ja olin kyllä todella paniikissa. Mielessä pyöri vain se, että entä jos kaikki kuvat epäonnistuvat! :/ Kaikki on MINUN ja kamerani varassa! Mutta kaikki meni onneksi hyvin ja olin itsekin tyytyväinen kuviin. :) Kun ei ole itse henkilön läheinen ja ei ole sellaisessa tunnekuohussa, voi keskittyä jopa sommitteluun, valaistukseen ym. kuvauksen kannalta olennaisiin asioihin. Kauniita nuo ottamasi kuvat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän, mä tiedän niiiiiin tuon tunteen! Samoissa fiiliksissä pyöriskelin itekkin ennen hautajaisten alkamista. Joukossa oli ihan muutama tuttu, joten kirkossa vältyin valtavilta tunnemyrskyiltä- onneksi, minä joka olen maailman itkuherkin ja vieläpä "just se aika kuukaudesta" :D ;D Ja juttu joka mua vaivas todella paljon on nuo mun kamerasta kuuluvat äänet, lähes joka nappulasta kuuluu jonkinmoinen piippaus tai räsähdys- koitappa siinä sitten ottaa huomiota herättämättä kuvia :/ Kiitos Saara :)

      Poista
  3. Kauniita kuvia! Mukavaa vapaapäivän iltaa!:)

    VastaaPoista
  4. Kuka kissa hännä nostais, jollei kissa itse ;) Suomalaise on ain nii kauhia vaaatimattomii, tai ei kyl kaik haahhah ...Ne liput on myyty ajat sit ja en mä muutenkka nii kiinnostunu ol et sin livenä menisi kattoo. Ole tullu nii mummoks et hyvä ku jaksaa, leffaa men kerra vuores hah ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah :DDD Myöki ollaan niin höperöks tultu että kotona vaan ollaan ja vietetään laatuaikaa :D Ei vaan jaksa enää lähteä mihinkään ja kotona on vaan niin paras olla <3

      Poista
  5. Voi! Iski kova suru kun näin nuo ihanat kuvat. Suru kovertaa aina ja aina vaan, vaikka vuosia kuluisi. ( Kaksi poikaa, esikoinen 19 vuotiaana 30 vuotta sitten sairauden murtamana ja toinen , nuorikki, 30 vuotiaana sydälihasrappeumaan 4 vuotta sitten.) Äidinosa on kipeä.
    Kauniita kuvia olet ottanut ja kauniit muistot jää omaisille. Kannustan jatkamaan näitäkin kuvauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi,on kauheaa kun järjestys on ns. väärä ja nuoret ihmiset hiipuvat pois kun elämä vasta edessä :( :( Ei ole sanoja, joilla lohduttaa, suru ja kaipuu varmasti loputon ja sitä eivät sanat riitä kuvaamaan :( Voimia sinulle Anna- tähän hetkeen ja tulevaisuuteen <3

      Poista
    2. Kiitos lohduttavista sanoistasi. Niinhän se on, väärä poistumisjärjestys, mutta siihen on totuttava vaan. Vuosien vieriessä jää kauniit asiat päällimmäisiksi muistoissa ja eikä se tunnu sitten enää niin hirveältä. Olen vaan sellainen itkupilli kuten vanhat tahtoo olla :-)
      Kaunista palmusunnuntain-iltaa Sinulle!

      Poista
  6. Kauniisti olet kuvannut viimeisen matkan tunnelmia.

    VastaaPoista

Olisi mukavaa jos jättäisit pienen kommentin vierailustasi :)