keskiviikko 4. elokuuta 2010

Keskiviikon ajatuksia

Minulla on täänään ollut tällainen rakkaus-päivä. Liekö hormoneista vai mistä johtuen? ;) Aamulla herätessäni ensimmäinen ajatukseni oli, että haen kukkapenkistä kukkia (vaikka kotimme on kuin pommin jäljiltä- kiitos minun keittiöremontti ideani). Jotenkin vaikka päivä on ollut synkkä ja sateinen niin siltikin olen ollut iloinen. Minulla on taipumusta syysmasennukseen. Vaikkakin pidän pimeästä, kynttilöistä, takkatulesta ja kaikesta muusta. Mutta silti se tulee AINA, kai toivoisin lyhyen kesän vielä jatkuvan.

Minä Rakastan asua maalla. Täällä on niin kaunista ja rauhallista.
Rakastan itsekasvatettuja kukkiani.
Rakastan kun saan touhuta omia juttujani.
Rakastan avopuolisoani.
Rakastan meidän elämäämme. Rakastan kotiamme.
Ja Olen kiitollinen.
Onnellinen tästä kaikesta. Jopa ihan pienistäkin asioista.











Rakastan myös kaikkia 11 sisarustani. Tässä heistä nuorimmaiset Mariella ja Urho. Mariellalla ja minulla on ikäeroa 20 vuotta, ja eikös neidillä olekkin ihana ilme? :)

8 kommenttia:

  1. Voi miten ihanaa että olet suurperheestä <3 Itsellä ei ole ainuttakaan sisarrusta, mutta omia tosiaan on sen seitsemän <3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia... ja kauniita ajatuksia. Söpöt pienet sisarukset sinulla.

    VastaaPoista
  3. onpas teitä lapsosia.. :)
    kaunista tekstiä ja kauniita kuvia. Ihanat liljat

    VastaaPoista
  4. uusi lukija ilmoittautuu ihailemaan kaunista kotianne. ;) kerrassaan tunnelmallisia ja ihania kuvia. ♥

    VastaaPoista
  5. Kauniita ajatuksia ja iloisia kuvia!

    Onnea on omistaa noin monta sisarusta ja monen ikäistä!

    VastaaPoista
  6. Eka kertaa täällä ja liityin lukijaksikin heti! Teillä on todella kaunis koti ja ihana sinun blogi :)
    Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  7. Vielä on kesää jäljellä:)
    Nautitaan siitä ja syksykin on ihan kivaa aikaa.
    Sinulla on paljon ihania asioita,jotka pitävät mielenkin iloisena.Kivasti olet ne kirjoittanutkin:)
    Iloa päivääsi ja syksyyn!

    VastaaPoista
  8. Kauniita kuvia :)
    Teitä onkin aikamoinen katras!

    Kaakeleista tuli ihanat kun maalasit ne, lopputulos tason kanssa on varmasti hyvä.

    VastaaPoista

Olisi mukavaa jos jättäisit pienen kommentin vierailustasi :)