tiistai 8. maaliskuuta 2011

Naistenpäivän kunniaksi hääpukukokeiluja :)

Ja lähikuvaa puvusta, on siis kauttaaltaan pitsiä, ja helmikirjailua kukkasia
Ja tästä näkyy puvun upea yläosa
 Mä niiiiiiin haluan tuon puvun, mutta tuleeko sen todellinen kauneus vieraille muutoin kuin juhlissa, haluaisin että kamerakin tallentaisi sen kauneuden.. Mun on nyt ihan pakko mennä etsimään tuota pukua ulkomaalaisilta nettisivustoilta! :)
Pidemmittä puheitta ihanaa naistenpäivää blogiystäväni ja hyvää laskiaistiistaita! <3

15 kommenttia:

  1. Kerrassaan upea puku, ei sanat riitä kuvaamaan :) Mutta onpas kyllä hintavakin . Oikein ihanaa naistenpäivää.

    VastaaPoista
  2. Ihania hääpukuja! Tuo alimmainen on kyllä kaunein! Vuokraus tonnin, huh huh..

    Mä en saanut ottaa ollenkaan hääpukuliikkeissä kuvia, se oli kiellettyä. Ihmettelin ja sanoivat syyksi että joku voi kopioida mallin ja teetättää ulkomailla samanlaisen..

    Ihanaa naistenpäivää!

    VastaaPoista
  3. onpa kaunis hääpuku!
    olin itse makutuomarina lauantaina hääpuvun valinnassa.......vaikeata oli, mutta kun se oika tuli esille......niin tiesi että TOSSA SE ON !!
    iloista naistenpäivää

    VastaaPoista
  4. ompa suolaset hinnat.. sama vika tuli vastaan 2008 ku etin itelleni pukua..lopulta rohkaistuin ja suunnittelin itse.. tätini ja äitini avustuksella loihdimme desing puvun.. hinta 250e :D

    VastaaPoista
  5. Kaunis puku..mutta todellakin aika kallis!
    Hyvää naistenpäivän iltaa<3

    VastaaPoista
  6. Kylläpä hinnat on nousseet... :(
    Puku oli todella kaunis! Toivottavasti löydät sen edullisemmin jostain.

    Oikein ihanaa naistenpäivä iltaa :)

    VastaaPoista
  7. Hienoja pukuja, mutta melko tyyriitä.
    Hyvää naistenpäivää Sinullekin !
    -Hanne-

    VastaaPoista
  8. Kaunis puku :) mutta aika hintava. Mulla kävi hyvä tuuri silloin kun olin hääpukua ostamassa..nimittäin eräässä morsiuspuku liikkeessä sattui juuri olemaan muuttomyynti ja minun puvulleni jäi hintaa vain 399e kun alkuperäinen hinta oli 1200e :)

    VastaaPoista
  9. Onpas arvokas puku! Mutta toisaalta varmaan joka sentin arvoinen, niin on kaunis.

    Vuonna 98 kun hääpukuani metsästettiin, niin vastaan tuli juuri tuo ei saa kuvata. Äitini oli mukana ja sopivan puvun löytyessä painoi sen mieleensä. Ammattiompelijana sitten toteutti sen itse. Ja tuolla se nyt tallessa nököttää, josko tyttäreni sitten joskus sen haluaisi päälleen pistää :)

    VastaaPoista
  10. Toivottavasti saat unelmiesi puvun hääpäiväksesi.

    Hääpuvut ovat kalliita voi mahoton sentään!

    VastaaPoista
  11. Ai että oli kaunis puku!! Sinusta tulee todella kaunis morsian.. toivottavasti löytyy puku. Hurjan hintainen vuokra...

    VastaaPoista
  12. On kyllä käsittämättömän kaunis puku! Ja sopii kyllä sinulle todella hyvin. Tsemppiä nettikauppametsälle ;) Minkä merkkinen puku mahtaa muuten olla?

    VastaaPoista
  13. Tänne olikin tullut paljon ihania kommentteja.

    Katja: Mä olen kans sitä mieltä että haluaisin oman lapseni (joskus sitten ;D) käyttävän minulla ollutta pukua tai edes jotakin osaa siitä :)

    Sinisilmä: Aikani netistä etsittyä löysin mekon allure couture c 175 :)

    VastaaPoista
  14. Kauniita pukuja! Uskomattoman ihania mutta kyll ätuo alimmainen on juuri sinun näköisesi ja arvoisesi!
    Itsellani vuonna 2020 oli sama ongelma kallista vuokrata mutta kallis myös ostaa, mutta ajattelin että kerran menen naimisiin ja silloin satsaan siihen mikä on just mun näköinen.Enkä päivääkään kadu kun maksoin puvusta 3500mk! Se oli sen arvoista!(vaikka kukkaro ei kiittänytkään)

    Koitapas googlata sellainen ku zazabella putikki ja siis suomessa.Tekevät sinun mielesi mukaisen puvun ja mallista.
    Itse tilasin kaason puvun ja maggy Londonin kuvasta ja niin passeli just mulle.Hinta oli yli puolet vähemmän kuin aidon hinta.

    VastaaPoista

Olisi mukavaa jos jättäisit pienen kommentin vierailustasi :)