perjantai 27. tammikuuta 2012

Heippa!
Tänään vietetään vapaapäivää ja samalla herkkupäivää, puntari näytti maanantaina -5,8kg tammikuun alkulukemista :) Olen tyytyväinen, paljon ei olisi enää tavoitepainoon mutta kiinteyttämistä löytyisi senkin edestä. Koskahan mua puraisis liikuntakärpänen? :O Kävin ottamassa jäykkäkouristusrokotuksen tänään *johan se edellinen olikin "umpeutunut" pari vuotta sitten, mutta sainpahan aikaiseksi. V-mäisesti on pakottanut kättä * vai kuvittelenko mä vaan?

Tähän perjantaihin kuuluu:
- koirien kanssa ulkoilu
- Herkuttelu
- METSOLAT! Mä niiin rakastan tuota sarjaa vaikka pieni oonkin tuollon ollut, mutta se tuo mieleen lapsuuden ja sen kuinka silloon elettiin niiin toisenmoista, tavallista elämää. Tässä on tullu muutaman vuoden ajan kattottua koko sarja läpi kerran vuodessa :) Tykkäätkö sinäkin?
- Takkatuli

Näillä tunnelmilla aloitellaan siis perjantaipäivää :)




P.s Älkää piitatko mun suhteettoman pienestä tauluseinästä, jatkan sen valmiiksi jahka saan kehyksiä lisää + maalattua mustaksi nuo kaikki muutkin ;D

Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua!
Marjo